Citate Walt Disney

In continuare vei gasi o serie de citate de Walt Disney, care te vor ajuta sa intelegi mai bine cum a gandit, si poate sa gasesti o idee, un gand, care sa te ajute sa fii mai creativ.


Animaţia poate explica orice mintea omului poate concepe.

La toti care vin in acest loc fericit: Bun venit. Disneyland este tara ta.

Am doar speranţa că noi sa nu pierdem din vedere un singur lucru - că totul a inceput de la un soarece.

Mickey Mouse este, pentru mine, un simbol al independenţei. El a fost un mijloc pentru un scop.

Disneyland nu va fi niciodată finalizată. Aceasta va continua să crească, atâta timp cât nu există imaginatia stânga din lume.

Disneyland este vedeta. Orice altceva este în rol de ssprijin.

Disneyland nu este numai un alt parc de distracţii. Este unic, si vreau sa-l păstrez în acest fel. În plus, nu muncesti pentru un dolar - lucrezi pentru a crea si distra.

În procesul de învăţare a artei de storytelling prin animaţie, am descoperit că limbajul are o anatomie.

Eu nu sunt în nici un sens al cuvântului un mare artist, nici chiar un mare animator; am avut întotdeauna oameni care au lucrat pentru mine si a căror competenţe au fost mai mari decât ale mele. Sunt un om cu idei.

Nu-mi spune despre probleme - eu fac problemele.

Eu fac doar ceea ce-mi place - poveşti calde şi umane, cele despre personaje şi evenimente istorice, precum şi despre animale. Dacă există un secret, cred ca e că niciodată nu fac poze prea copilăresti, dar întotdeauna să încerc să introduc într-o satiră un pic din slabiciunilor adulţilor.

Maine va fi mai bine atâta timp cât America ţine în viaţă idealurile de libertate şi o viaţă mai bună.

Eu nu pot sta liniştit. Eu trebuie să exploreze şi să experimenteze. Niciodata nu sunt mulţumit cu munca mea. Eu resping limitele imaginaţiei mele.

Afacerea mea este de a face oameni, în special copii, fericit.

Nu am fost niciodată interesat de câştig personal sau profit. Aceasta afacere si acest studio au fost toata viata mea.

Ia o idee bună şi stai cu ea. Rumeg-o, şi lucreaza la ea , până când este bine realizata.

Distractia mea este sa lucrez la un proiect şi sa soluţionez problemele.

Fanteziile ÅŸi realitate se suprapun adesea.

Este distractiv să realizezi imposibilul.

Toate visele ni se pot îndeplini dacă avem curajul să le urmăm.

Am fost întotdeauna plictisit sa fac doar cu bani. Am vrut să fac lucruri; am vrut să construiesc lucruri, pentru a face ca ceva se întâmple.

Totdeauna îmi place să privesc partea optimistă a vieţii, dar eu sunt destul de realist să ştiu că viaţa este o chestiune complexă.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii
Participați la conversație

#buttons=(Accept !) #days=(220)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !

Contact form