10 întrebări Metoda Unghiului Opus - Creativitate Practica

 10 întrebări relevante și utile pentru a aplica Metoda de Creativitate si Rezolvare Probleme Unghiul Opus:

  • Cum am putea să obținem exact rezultatul opus celui pe care îl dorim în prezent?
  • Care sunt acțiunile pe care le-am putea lua pentru a eșua în atingerea obiectivului nostru?
  • Cum am putea să-i facem pe clienți să nu fie interesați de produsul sau serviciul nostru?
  • Care sunt strategiile pe care le-am putea folosi pentru a determina angajații să nu fie motivați sau implicați în activitatea companiei?
  • Ce am putea face pentru a atrage concurența și a le oferi avantajul pieței?
  • Cum am putea să scădem calitatea produsului nostru astfel încât să nu mai fie competitiv?
  • Care sunt cele mai mari greșeli pe care le putem face în gestionarea relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri?

  • Ce acțiuni am putea întreprinde pentru a obține cele mai proaste recenzii sau evaluări de la clienți?
  • Care sunt cele mai neinspirate strategii de marketing și publicitate pe care le-am putea implementa pentru a ne submina propria imagine?
  • Cum am putea să ne sabotăm propria inovație și dezvoltare, pentru a stagna în piață și a pierde competitivitatea?

Aceste întrebări pot fi folosite pentru a stimula gândirea creativă și pentru a explora posibilități inedite și neașteptate, care pot duce la idei inovatoare și soluții neconvenționale.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii
Participați la conversație

#buttons=(Accept !) #days=(220)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !

Contact form