Intrebări tehnica Gândirea Inversa

Lista de 14 întrebări folositoare în metoda Gândirea înapoi. Anterior am prezentat Tehnica Gândirea Inversa folosita de multi pentru: Rezolvare Probleme, Luare Decizii, Planificare afaceri.


Citește si Exemplu Practic Aplicarea  Gândirii Inverse.


  1. Care ar fi acțiunile și etapele finale pentru a atinge obiectivul nostru?
  2. Ce trebuie să se întâmple chiar înainte să atingem obiectivul propus?
  3. Cum am ajuns la situația actuală și ce acțiuni au dus la acest punct?
  4. Ce acțiuni sau evenimente anterioare au jucat un rol critic în drumul către obiectivul nostru?
  5. Care ar fi ultima decizie importantă sau punct de cotitură care ne-ar putea aduce mai aproape de obiectiv?
  6. Ce pași au fost făcuți înainte de momentul actual și cum ne-au influențat în mod pozitiv sau negativ?

  7. Cum am reușit să depășim obstacolele și dificultățile anterioare înainte să ajungem aici?
  8. Ce resurse și abilități am acumulat pe parcurs care ne vor ajuta să continuăm înainte?
  9. Ce măsuri am putea să luăm pentru a asigura progresul constant și evitarea regresului?
  10. Ce putem învăța din trecut pentru a ne ghida deciziile și pașii viitori în direcția obiectivului final?
  11. Ce pași critici trebuie să parcurgem pentru a atinge penultimul obiectiv înainte de cel final?
  12. Cum am depășit obstacolele majore din trecut și ce strategii am folosit pentru a face față dificultăților?
  13. Care au fost principalele decizii care ne-au adus în această poziție și ce efecte au avut asupra evoluției noastre?
  14. Ce resurse sau avantaje competitive am dobândit pe parcurs și cum le putem valorifica pentru a continua progresul?
  15.  
Tags

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii
Participați la conversație

#buttons=(Accept !) #days=(220)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !

Contact form